FAQ - Vaak gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn product?

Kantoormeubelen en bureaustoelen worden uit voorraad geleverd. Dit betekend dat wij deze producten binnen 15 werkdagen bij u afleveren.

Bij afwijkende levertijden is dit per product weergegeven.

U ontvangt bericht zodra de bestelling verzonden wordt.

 
Thuiswerkplekken voor  medewerkers

123Kantoormeubelen.nl biedt u de mogelijkheid om als werkgever te werken met persoonlijke vouchers voor uw personeel.

Onder de knop Offerte treft u "shoptegoed thuiswerkplekken werknemers" aan.

Wat zijn de leveringskosten?

Alle kantoormeubelen en bureaustoelen worden in Nederland, vaste land, GRATIS geleverd tot de eerste deur begane grond.

Overige producten worden gratis geleverd vanaf  € 250,00 Excl. BTW.

Worden de kantoormeubelen gemonteerd geleverd?

Onze producten worden ongemonteerd geleverd. In de praktijk betekent dit, dat u met een handleiding het meubel zelf in elkaar kunt zetten. Een gemonteerde levering is tegen meerprijs mogelijk. Deze optie wordt u bij het afrekenen als optie aangeboden. 

Kantoormeubelen vanaf € 1.250,00 Excl. BTW. worden standaard gratis gemonteerd geleverd.

Waar vul ik mijn kortingscode of de code  van mijn shoptegoed in?

Nadat u uw producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd klikt u op bestellen. Nu verschijnt de optie kortingscode toevoegen, plaats hier uw code.
(indien u mobiel bestelt, klik dan na bestellen op; Besteloverzicht openen, hier kunt u uw kortingscode toevoegen.)

Wanneer ontvang ik een factuur?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u binnen 1-2 werkdagen de bijbehorende factuur.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Heeft u per ongeluk de verkeerde kleur of uitvoering van uw meubel geselecteerd en besteld? U kunt tot 24 uur na bestelling via e-mail uw wijziging aan onze klantenservice doorgeven. Daarna is uw bestelling al in behandeling genomen in de fabriek en zijn wijzigingen helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Heeft u een onjuist of niet werkend product geleverd gekregen, neemt u dan contact op met onze klantenservice voor retour, vervanging of reparatie.


Heeft u een showroom?

123kantoormeubelen heeft geen inloop showroom. Heeft u vragen over het uiterlijk of de werking van een product, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Voor bedrijven is er een mogelijkheid voor bezoek op afspraak.

Is uw levering Coronaproof?

Onze vervoerders werken volgens de geldende RIVM richtlijnen. De levering gebeurt contactloos. De medewerkers komen niet bij u binnen, tenzij u expliciet gevraagd heeft om een montage op locatie. Ook dan worden de geldende RIVM richtlijnen gevolgd.